Ida Henriksson

Newfound lover

Publicerad 2008-03-02 22:19:44 i Allmänt,

The moment you came in to the room,
all my flowers burst into bloom.
We will meet again but how soon?

I need someone who's good,
someone who's true.
Someone who's nice,
I need someone like you.
Hallelujah, my newfound lover
.

Helgen har varit lugn, med öl, film och jobb.
Men mycket sömnlös, jag har nog bara såvit cirkus 8 timmar sammanlagt
sen fredag morgon. OMG!
Så nu är jag sliten. Och vill inget hellre än att sova en heldag.
Men de funkar inte riktigt så. Imorn ska ja jobba.
Men bara en kortis dag 8-14. sen ska ja träffa nathalie för promenad/pizza/film. Ja måste tvätta kläder också. har inte särkillt mycket att ha på mig. Mitt rum ser ut som ett bomb ned slag och det måste också göras nått åt. Men det får bli i veckan!
Nu ska ja faktiskt sova. GODNATT-KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela