Ida Henriksson

Lista- ett jävla tidsfördriv

Publicerad 2008-03-25 21:19:18 i Allmänt,

JAG
Är brun? - Det vill ja inte påstå
Saknar någon just nu? - Jajjmen <3
Svär ofta? - Oo ja
Sjunger i duschen? - har väl hänt.
Är en morgonperson? - NEEJ
Skrattar åt mina egna skämt? - Hehe japp, dum nog som ja e
Äter snabbmat varje vecka? - kän väl hända att ja gör, bakismat vettu
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - Jao

HAR DU
Glasögon/linser? - Både och
Piercing? - Ja, i näsan
Jobb? - Japp
För många vänner? - Nej, kan man ens få de?
Rymt hemifrån? - Nej
Färgat håret? - Oh ja 
Hållit ett nyårslöfte? - ja två som ja drog på skämt
Sagt jag älskar dig till någon? - Japp
Brutit ett ben? - Nej
Tappat bort mig i min hemstad? - Neheejj
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja flera gånger
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja för många gånger.
En hemlighet som ingen vet? - Öh, de vette fan.
Struntat i ett prov? - Flera gånger
Sovit en hel dag? - Har ja nog
Somnat gråtande? - många gånger

BRUKAR DU
Titta dej själv i spegeln? - Haha dum fråga. Men JA.
Drömma mardrömmar? - ja de gör ja väl
Sminka dig? - jupp
Klä dig i svart? - Oh ja, bäste färgen de :D
Fälla folk? - öh? nej
Gå till kyrkan? - Nopp
Hata folk? - De går väl upp och ner de där
Lita på folk? - Mja, det är svårt ibland, men ja försöker
Skratta när nån ramlar? - Ja det händer

VEM
Pratade du i telefonen med sist?
- Linus
Skrev du med på msn sist? - Linus
Saknar du? - Linus + fler
Vill du döda? - Ingen just nu ;D
Vem kramade du sist? - Mamma
Vill du slå? - De du!
Gör dig riktigt glad? - Linus

SISTA PERSONEN SOM
Sov i din säng?
- Jag :(
Fick dig att gråta? - ...
Du delade en dricka med? - Ehm, minns faktiskt inte.
Skrek på dig? - Tror mamma?
Du fick sms från? - Linus

HUR
Svarar du i telefonen? - Hej de ä Ida
Svarar du i mobilen? - Jao, Hej, Presley, Balle, beror på vem de är :D
Fördriver du tiden? - film, musik? mja lite av varje
Mycket pengar har du just nu? - Ja har så ja klarar mig

SENASTE
Låt du lyssnade på? - Elvis Presley- Don't cry daddy
Du åt? - Våfflor
Film du såg? - She's allt that
Du åkte buss? -  De var väl förra veckan i Rom
Tv spel du spelade? - Guitar Hero, men de va längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela