Ida Henriksson

Ibland så är det jobbigt att vara lugn och fin..

Publicerad 2008-03-13 14:20:51 i Allmänt,

.. när alla andra runt omkring mig dom uppförsig som svin.

Ja imorn bär det iväg på nyköping. Ikväll kommer Han. Och jag längtar ut av bare fan.
Och förresten har ja vänt på dygnet igen. Fan de är inge bra att inte jobba ju.
"Nej själv har ja inte gjort nånting, jag bara runkar"
Som ni kanske förstår sitter jag och lyssnar på Eddie Meduza.
Han får mig att mår bra:) Jag ler och sjunger.
Men nu måste ja röjja i mitt rum. Va tråkigt ja vet!!!
Men de måste göras.

Om de inte blir någe mer skrivet här innan jag åker så..
Ha're gött, gubbar å en fet..
KRAM
från Gangstern
"Arrivederci"
image61

Kommentarer

Postat av: Kitty den allsmäktige

Publicerad 2008-03-15 18:03:05

Faan gumman! Ha så kul nu i italien :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela