Ida Henriksson

Gangstern

Publicerad 2008-03-10 20:54:28 i Allmänt,

Mitt nya smeknamn =)

Idag har ja varit ledig. Och jag har varit till banken och växlat till euro.
Sen varit på möte på jobbet. Men annars har ja inte gjort något värt att nämna.

Måste säga att jag saknar min Kittybajs.
Har fått upp kontakten nu igen.
De är en fiin människa.

Förutom de så går ja på moln. En person förgyller mina dagar.
Härligt. Ja är hans gangster.
Fan va man är poppis nu helt plötsligt, de måste ja säga.
=) inge fel me de faktiskt.

Åker snart, och ja har inte fixat så jäkla mycket.
Lite småsaker bara. Men jag borde lägga i ordning kläder osv.
Usch ja är verkligen seg. Har liksom ingen lust att packa.
Sen är det tvunget till, kan ju inte bara åka och leva i samma grejer
som ja åkte i. OH NO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela