Ida Henriksson

Är man blödig eller blödig?

Publicerad 2008-03-10 13:08:27 i Allmänt,

Ja tårarna kommer när ja läser om vår resa till Italien med ESBD.
Kokboksresan. Ja läser folks hälsningar under tiden vi var där och jag
minns tillbaka, morgonen i klassrummet. Alal var trötta och de börjar läsa upp alla
meddelande till oss. OCh så kommer ett från syrran. Jag gråter, av saknad och av lycka.
Kitty börjar också böla när hennes mor hade skrivit ett meddelande.
Så där satt vi och grät i vårt murkna klassrum i källaren.

Jag längtar tillbaka.
Men snart får ja besöka det älskade landets huvudstad.
Åker till skavstad på freda och flyger till rom på lördag.
Ja och Nathalie ska njuta fullt ut. Dricka capuccino och
mysa oss.

Nu har ja varit och växlat till mig lite kosing, euro.
Fin fint. Nu är de bara resten som ska fixas. Fan va seg jag är.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela