Ida Henriksson

Allra sötaste bland sött

Publicerad 2008-03-26 23:25:16 i Allmänt,

Varför ska de man mest vill ha hos sig vara så långt bort?
och varför blir tiden som annars är så kort så lång när man längtar?
Jag är som en tickande bomb, jag exploderar snart om jag inte får
ha honom hos mig snart. Han får mig må som en drottning.
han behandlar mig sån också. Nyper mig i armen med jämna mellan rum
för att bekräfta att detta är ingen dröm. Jag är klarvaken, och jag drömmer inte.
Han finns, och han vill ha mig. Han är mitt hjärta och jag hans.
Tankarna flyger ofta iväg till honom. Jag har svårt att få saker gjort.
Så här kär har jag inte varit på mycket länge.

Jag älskar dig min Linus Walfridsson.

Kommentarer

Postat av: Kitty den allsmäktige

Publicerad 2008-03-27 16:53:54

Söt du är då Berry .. Jätte glad för din skull. Ska bli kul om jag får träffa er imorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela