Ida Henriksson

The game people play

Publicerad 2008-06-09 22:31:16 i Allmänt,

Satt och gjorde ett hemma gjort schema för mina arbetstider i sommar.
Det ser förbaskat drygt ut. Hoppas bara de går fort.
Imorn är jag ialla fall ledig. Men egentligen rör de mig inte i ryggen.
Jag känner att det hade kvittat. Ska ju ändå jobba som en tok 9 dar i streck
med början på onsdag. Och Linus är ändå borta på jobb.
Känns meningslöst som fan. Jaja. Konstigt nog så klagar jag över att
vara ledig. Ska väl egntligen bara vara glad antar jag. Ska jobba som
en slav i sommar.
Känner mig lute smått negativ idag. Dyster liksom.
Drygt.
Ska nog rita och kolla på film. Bäst att passa på när man har lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela