Ida Henriksson

Min midsommar

Publicerad 2008-06-23 19:32:53 i Allmänt,

Var den bästa jag någonsin haft.
Först blev det middag hemma med familjen
Jag, Linus, och resten.
Sen blev det förfest hos Dejja.
Men jag drog vidare till några arbetskamrater.
och senare Faktoriet, där man mötte upp resten av Torsby.
Det blev dans, dricka och prat. Vid två tiden tog jag och Linus en promenad
i regnet. Satt på en bänk och pratade om vårt liv.
Han var underbar. Det är så underbart att han vill vara med mig.
Ja så fick jag veta av hans syster att deras mor tycker mycket om mig.
Hur härligt är inte det att få vet?!
Senare efter promenad och snack så blev det mat, och sängen.
Träffade mycket folk och hade hur kul som helst.

:) ville aldrig att kvällen skulle ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela