Ida Henriksson

La Foule

Publicerad 2008-06-02 20:24:43 i Allmänt,

Tänk att man bara jobbat i 2 timmar idag. Jag kom och gick i stort sett.
Ja så är det ibland. Imorn är jag ledig, onsdag jobbar igen. Sen ska ja vara ledig ända tills på måndag.
Hääärligt.

Jag saknar mitt hjärtegull som åkte imorse till borlänge på jobb. För nu jobbar han inte i norge längre.
Han jobbar för min fader. Och längre fram blir han nog i torsby. Underbart.
Linus.. lämna mig aldrig! :) Love you.

Förövrigt är det rätt så bra med mig. Solen skiner det är varmt(lite för varmt ibland) Men skitsamma.
Låt det få vara så här hela sommarn. =)

Kommentarer

Postat av: Kitty den allsmäktige

Publicerad 2008-06-03 11:19:57

Måste kännas bra att du slipper ha han i Norge ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela