Ida Henriksson

It's just the way we feel

Publicerad 2008-06-11 23:07:12 i Allmänt,

Hur kommer allting bli. Jag är väldigt nyfiken av mitt framtida jag.
Ska jag ha volvo villa, vovve? 2 barn, gift och lycklig.
Haha låter helt knäppt. Men till viss del hoppas jag att de kommer vara så.
Men vad kommer man jobba med? Vad har jag gjort av mitt liv?
Jag är snart 20 år om 2 månader 17 dagar och ca två timmar.
Jag kan knappt fatat att jag gått ur gymnasiet. Och att jag snart borde
börja läsa till nått  yrke. på fredag tar de studenten här i torsby.
jag vill också stå där att och skrika ut en gång till att : JAG HAR TAGIT STUDENTEN.
För herregud vilken underbar känsla det var. Men nu ska jag väl klassas som vuxen.
Men är jag verkligen vuxen? Aldrig ALDRIG att jag att kommer bli vuxen fullt ut.
Jag kommer alltid ha kvar mitt stora barnasinne.
Tack godegud för det.

Nej det blev bara blaha detta, jag är full av tankar som vanligt.
Är lite gladare idag än igår ialla falla. Men trött!
9dagars jobb i streck, en avklarad 8 dar kvar!!
snart midsommar, det kommer med allsäkerhet att regna.
Men de blir nog bra ändå. De får väl annars bli myskväll med
Linus eller nått. =) Inte alls fel. helt underbart.

Nu ska jag sova eller nått i den stilen.
jobbet väntar på mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela