Ida Henriksson

Flytta hemifrån!?!

Publicerad 2008-06-17 20:46:13 i Allmänt,

Jag längtar så tills jag får flytta hemifrån (igen)!
Men först måste detta förbannade körkortet bli avklarat. Ska försöka
ta mig i kragen och verkligen ha de klart till hösten nån gång.
Så jag kan flytta sen.

Jag vill pyssla och göra i ordning. Jag vill köpa grejer till mitt egna hem.
Åh jag längtar, det kliar verkligen i fingrarna.
Köper lite då och då, som jag kan ha sen när ja få mitt eget.
Ska köpa 4 koppar och en kanna som är röda med vita prickar på
bara det inte är slut. Visst de är en aning dyra. Men va fan.
Jag måste bara ha dem!

Visst kan de väl kännas lite tungt att flytta hemifrån.
Man har ju alltid haft de tryggt och bra. och så blir man mer ensam.
Mycket mer ensam. Och allt ska man sköta själv.
Kanske får ta och ställa mig i kö för egen lägenhet snart?! Hm
Jaja vi fårse, man kanske hittar någon som har mer privat uthyrning.
Åååh varför ska jag vara så seg med körkortet?
javisst kan jag bo inne i torsby, så blir det inte så ångt till jobbet.
Får nog bli så i sånna fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela