Ida Henriksson

Älskar dig LINUS =D

Publicerad 2008-06-16 23:35:21 i Allmänt,

Du och jag är vänner sedan länge
vi är vänner vi
vi känner oss vi två
Vi har varit med om mycket vi
Du och jag har trampat varann i stegen
hjälpt varann att hittat vägen
snackat med varandra i svåra lägen
vi är ett team

åh när man talar om dig så nämner man mig
ja när man talar om mig så glömmer man aldrig dig
Du vet vad jag menar ( du vet vad jag menar)

Du och jag är som knoll och tott
som en pensionär och en bingolott
som kuk och pung genom världen vi
vi hänger tuttar vid varandras sida

du och jag är som bill och bull
vi är som en Aurora och ett finger pull
vi hänger ihop som ost och vin
som en akasi och en tub vaselin

(som en tub vaselin)

åh när man talar om dig så nämner man mig
ja när man talar om mig så glömmer man aldrig dig
Du vet vad jag menar ( du vet vad jag menar)

du och jag är som spott och spe
som en folk..fylla och diarée
du och jag är som ko och klöver
som Jonas Tärn och ett skott högt över

Du och jag är som sprit och posche
som ett kisse strålar i ett kiss i kors
vi hänger ihop som ying och yang

som en efterfest och ett pepsilavemang

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela