Ida Henriksson

Sjukskriven

Publicerad 2008-07-24 13:08:55 i Allmänt,

Är sjukskriven nu denna vecka och nästa.
Mår inte särskillt bra, men har fått hjälp och det
ska väl bli bra snart. Ska vara hemma denna vecka och nästa.

Igår var jag med Linus till Likenäs, han skulleköra folkrace.
Och det var verkligen inte en bra dag.
först när han ska köra upp bilen på kärran försvinner rampen under en hjulet
och han står och hänger. Jag fick assistera och hjälpa honom. Ta fram domkraften
och hissa upp bilen, sen putta. Och de gick. Sen när vi äntligen kom iväg så glömmer han tanka och
vi blir ännu senare. men vi kom iväg. Och efter ett tag börjar Linus passat krongla.
Misstänker att turbon är trasig igen(vilket han bytte för 2-3 veckor sen)
Ja så var det, vi höll knappt på att ta oss upp för backarna. :P
Hm så när vi är framme så pajjar den helt.
Men vi fixade så vi kunde få hem båda bilarna på kvällen och skjuts hem.

Ja imorn är det tävling i reito.. får se om jag ska med dit eller om jag ska till karlstad?!

Kommentarer

Postat av: [ - Lindali - ]

Publicerad 2008-07-24 15:09:00

ta hand om dig gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela