Ida Henriksson

anyone else but you

Publicerad 2008-07-11 21:50:56 i Allmänt,

Trött som attan. Har inte varit så här trött på bra länge.
Kan vara för att de var en tuff helg i Höljes, och att jag jobbar monsterdagar.
Mtcket folk och vidriga timmar.
Tack och lov har Linus semester, så det är uppmuntrande att veta
att man får träffa honom efter jobbigar arbetspass.
aaa förresten så har vi blivit me katt.
Rolg(-Svarten) heter han. Han är vild, och myssjuk.
Hänger i gardiner och härjar runt. Just nu sitter han nedan för mig och lyssnar på
ljudet från tangentbordet. Han fattar väl inte vad det är. Nyfiken som satan.
Han är söt. ska fixa bild på han snart :).

Livet pinnar på lite för fort kännerjag. så nu planeras det en framtid.
ett nytt liv kan man kanske säga .
Ser ljust ut. Och jag mår fint, och njuter.
(roffe sitter i knät och kurrar, söt-nöt)

Nej nu ska jag och Linus fortsätta se
på filmen den Bästa sommaren.
KRAM

Kommentarer

Postat av: kitty den allsmäktige

Publicerad 2008-07-11 21:55:52

Får ju inte bort den där bajstexten vid headern bara. Hittar inte dom koderna man ska ta bort :(

Postat av: Kitty

Publicerad 2008-07-17 17:56:08

Vet du vad hon har för typsnitt-> www.tarnqvist.blogg.se

Postat av: Kitty

Publicerad 2008-07-18 12:56:08

Tycker också 4 dagar stämmer bäst :D Hittade typsittet. Georgia hette det. Inte svårare än så :D Är allt bra med dej gumman?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela