Ida Henriksson

Kom in i min natt, kom in i min dröm...

Publicerad 2008-01-20 02:29:00 i Allmänt,

Att starta om, bygga upp och fortsätt. Kan inte alltid vara enkelt. Även om man
själv ensam satte stop för det gamla, så gör det ont. Det går både upp och ner.
Man är lycklig och fri, man känner sig tom och ensam, man saknar det gamla.
Det är och kommer inte vara första gången man startar om eller fortsätter ensam
på ett såkallat nytt liv. Nej det gjort av alla och många gånger om.
Men det finns många olika kategorier att börja om i, att fortsätta framåt men
på en annan väg. Mot ett nytt mål mot ett annat liv.
Man undrar om hur det kommer att bli.
Själv så har jag ingen aning hur det kommer bli framöver.



Har nu fördrivit dagen med dator och tv. Efter en kvall/natt i Branäs med kompisar.
Man blir heller aldrig förvånad över hur folks liv förändras så snabbt, det förändrar mig.
Så idag har man varit trög,slö och insluten i tankar som sörja.
Och nu blir det sängdags för min det, klockan är allt för mycket.
Godnatt

image51
"My dream are too far away"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela