Ida Henriksson

Jag är där jämt!

Publicerad 2008-01-09 18:39:32 i Allmänt,

På Toria alltså. Jag gör inget annat än jobbar tror jag. Och har mina maraton-sovning där i mellan.
Ja det händer inte särskillt mycket mer än detta. Jag jämrar mig lite över att det är Knut-rock i ö:Ämtervik
på lördag. Skulle gärna velat gå dit. Hade riktigt roligt förra året. Men jag jobbar ju såklart i helgen.
Så det sket sig rätt rejält.

Kom hem för en och en halv timme sen. Och jag är lite sliten. Det är lika tröttsamt med lugna dagar som hektiska.
Det kan jag lova. Det blir lite små drygt och man försöker anstränga sig att orka dagen ut.
Usch det är ANSTRÄNGANDE!

Ja så nu vet ni vad jag ska göra i helgen. Och fram till måndag, och om ni missat det så ska  jag:
JOBBA!

Förresten så har jag börjat gå lös med mina löner. Det är ju lätt att göra det när man bor hemma.
Men måste börja spara mer nu när jag fudnerar på att skaffa lägenhet.
Ja jag handlar mycket, och allt är nästan över internet. Hittar så otroligt mycket fina saker och kläder.
Jag äs sjuk liksom. :D
Det är roligt att kunna köpa sig det man vill. Men det får det snart bli ett slut med.
Ska spara nu. :) Fastän jag sparat sen ja börjat jobba så jag kan göra lite vad jag vill.
Jävlar va gött det är att ha pengar=)
Jag vet jag skryter men fan va gött det är, speciellt efetr att ha levt på 1000spänn
i tre år, som ska gå till mat oc annat tråkigt.

Nej nu ska jag se på en film jag köpte idag. Hoppas den är bra.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela