Ida Henriksson

Det finns ett liv även för mig.

Publicerad 2008-01-21 19:15:18 i Allmänt,

sitter och drönar framför datorn. Har sett ut så typ hela dagen.
Tänker lite, slappar lite, det är skönt att få vara sig själv för en sund.
Bara vara med sig själv. Morsan har varit ledig idag och fäktat här hemma.
Jag har inte gjort något som är värt att säga. Iof så har jag kört med Pelle.
Det gick bra. det är så jäkla kul. Och jag längtar tills jag får mitt eget körkort i handen!'

Som sagt jag har fått vandrat runt lite för mig själv idag och det har varit skönt att
känna att man har tid för det. Annars har jga inte det. Jobbar för mycket ibland.
Jag undrar om det är så mitt liv ska se ut nu framöver. Nej, jag ska med Natalie till
karlstad bestämde vi nu ikväll. Och jag ska till Rom med henne den 15mars.
Så visst det finns ett liv utanför jobbet även för mig. Jag blir inte ensam och övergiven
även om man haft ett förhållandet i 2 år som sedan tagit slut.
Jag njuter av att få vara singel igen.
Visst så saknas det en massa men det ska väl gå bra! Nej DET GÅR BRA!

Nu ska jag leka lite på photoshop och sen ta en varm lång dusch.
Och sedan fortsätta slappa vidare :D Mouhaha
Ja mår bra!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela