Ida Henriksson

När ska jag leva mitt liv för mig, gör dom saker jag tror på?

Publicerad 2008-02-26 19:47:09 i Allmänt,

"När ska jag leva mitt liv för mig, gör dom saker jag tror på?
När ska jag våga vara mig själv och fånga dom drömmar jag vill nå?"

Sitter och lyssnar på gamla låtar, från gamla skivor.
Mysigt faktiskt. Minns så mycket kul och så mycket man inte vill minnas.
Och det är ju mindre bra.
Men ialla fall trodde jag att jag skulle gå nästan utan jobb denna evcka, men ändå ringer klockan
och jag ska iväg. För idag fylldes min vecka på jobb.
Känns väl okej, men det hade ändå varit skönt att få nån dö veck.
Fast det lönar sig att jobba ihjäl sig.
Har ju inte direkt ett sånt händelserikt liv vid sidan av så.
Rätt kul att jobba. Man byter lite skvaller mellan varandra.
Något nytt varje dag. Och hela tiden.

Har fått mina fyra filmer jag beställde från ginza.
Sen köpte jag tre böcker på bokrean.
Fastän ja har två-tre böcker i hyllan som inte är lästa än.
Men Ja älskar böcker och film. Nu blev ja sugen på att se lejonkungen förresten.
=) usch ja borde verkligen inte köpa så mycket nu.
Speciellt när jag ska till Italien snart. Det närmar sig verkligen.

Nu ska ja fortsätta lyssna på musik, och sjunga ikapp. :)
KRAM

"I am a man of constant sorrow"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela