Ida Henriksson

Hur ska man kunna veta om man inte frågar?

Publicerad 2008-02-12 21:15:18 i Allmänt,

Men va gör man om man inte törs fråga?

Hektisk dag, de kan man lugnt säga, Först hem 5 minuter, sen övningsköra 40 minuter, sen hem
15 minuter, sen jobbet mellan kvart över tio till halv åtta, sen hem igen.
Jag är trött. De va stressigt på jobbet också. Och mina fötter värker.
Min hjärna värker av alla funderingar. Ont i magen har ja också, har inte varit så snäll nämligen.
Nu är ja trött och ledsen. En aning uppgiven på saker och ting.
Äter inte särskillt bra heller, Äter i stort sett bara en gång på dagen. De finns olika själ till varför.
Inte alla dåliga heller. Men ja hinner inte, Jag lever på luft och vatten typ :) Nu överdrev jag.
Min kropp är trött, ja behöver ett maratonlopp i sömn. Det var längesen. Skulle kunna ta ett i natt.
Börjar inte förns 4 i morn. Men ja har nog inte tid. De får bli nästa vecka.

Nu har ja klagat av mig. Ja säger bara endel kunder man träffar om dagarna är ena riktiga tjat och surkärrningar
som inte har någe annat för sig än att töla och klaga, Släng er i väggen ja skiter i er.
Skaffa er ett liv.  Nej nu har ja klaga av mig lite mer.
=D hehe

Nu blir de säng, dator, snus, en öl och film! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela