Ida Henriksson

How Long

Publicerad 2008-02-14 14:34:06 i Allmänt,

Idag är jag ledig. skönt. Gör lite ihop plock av grejer som ska hämtas i morn. Och
lite andra resningar i mitt rum. de behövs.
är stöckigt. Ligger teckningar, penslar och dol överallt.
Solen skiner, äntligen. är så trött på mörker.
längtar tills den riktiga våren kommer, När folk börjar ta sina cadillacs på årets första tur, och
folk kryper ut ur idet.

Han var så söt idag. När jag vakna hade hon skickat en vår&alla hjärtans kram.
Hon är för go min lilla nöt. <3

Nu ska ja fortsätta att packa ihop saker.
Kramar till alla andra sötanötter på alla hjärtans dag! :)

image54
"på selma och gör stället osäkert"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela