Ida Henriksson

Twilight

Publicerad 2008-12-06 18:07:35 i Allmänt,

Igår blev det en tur till karlstad. Lite julklappsshoppning, och bio. Twilight.
underbar bra film. Läser böckerna och är nu på den tredje i serien.
Vet inte hur jag ska klara mig när jag vill läsa fyran och den inte finns på svenska än.
suck.
Det blev inte bara julklappar igår..
-En ny adventsjusstake
-ljusslinga att ha ute, hängande lampor
- två korta tröjor, favoriten är en svart stickad från vero moda
- Elvis klocka i gammal stil, rosa
- Pensel och färg.
-Nagellack och smink
- trosor

Är nöjd över mina köp. Pengarna bara rann i mellan fingrarna.
Är sugen på idet i kväll, i och med att kapten grus spelar där.
Det brukar bli ett jävla drag då när de är där.
Men det blir väl ännu en hemma kväll.
Dricker öl ialla fall.. :)
Längesen sist. Man känner av direkt, värmen i kroppen och snurret i huvudet.

Nu ska jag ta mig an mitt tavelproject. tror det blir bra bara jag har tålamod.
Vilket det är väldigt dåligt med.
 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela