Ida Henriksson

Lyrisk sång

Publicerad 2008-12-02 22:01:32 i Allmänt,

Idag har snön yrt. Och det är säkert en decimeter på marken.
Underbart. Eller inte bara. Inte så rockigt är det när man måste pulsa fram i det.
Inte så rockigt att få blöta fötter. Nej.
Men annars är det underbart. Ljust, mjukt och mysigt.

Har jobbat idag. 17-21.15 så man har precis anlänt hem.
Har inte orkat hoppa ur arbetskläderna. Nästan ingen ide att göra de helelr
när man börjar halv åtta. Man bär inget annat än Toria utstyrseln.
Snart får man väl nattskjortor också. Så slipper man överhuvudtaget civila kläder.
haha. Billigt och bra. Fest a la toria klädsel kanske?

Nej skämt åsido, man är väl ledig nån dag.
När inte mister Linus är hemma så plöjer jag igenom bok efter bok.
Nu är det serien av Stephenie Meyer, Om jag kunde drömma(utläst),
När jag hör din röst(läser-snart slut), Ljudet av ditt hjärta.. kommer fler men
man får vänta på att de ska översättas. :) Underbara böcker.
Så nu vet ni nog vad jag ska göra. hihi. Läsa..

Slår ni Boknörd i ett lexikon står det med stora bokstäver Ida Henriksson!
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela