Ida Henriksson

En vecka kvar till jul

Publicerad 2008-12-17 09:29:56 i Allmänt,

Kan knappt fatta. Men känner mig för en gång skull inte stressad.
eller ja en aning men inte alls som det brukar varaa.
De flesta julklapparna är färdiga, eller på ingång.

Jag är ledig och har varit vaken sen halv nio
det är ett under ialla fall.
Men det finns en anledning också, Torsby bostäder
ska hit idag och fixa lite grejer, så de står snart vi dörren gissar jag på.
Jag som hade tänkt mig en sovmorgon. Men jag ska inte klaga,
jag fick faktiskt en igår, eftersom jag jobbade kväll.

Jag håller på att spricka av nyfikenhet om vad linus fixa till mig i julklapp.
han retar mig, och retar mig och retar mig... och tycker det är vasninnigt kul.
Frågar jag t.ex. 
- Är det stort eller litet
svarar han bara:  - Ja
Mycket irriterande måste jag säga.
Men okej, det har gått snabbt detta år, och 7 dagar lär gå
rätt snabbt de med.

Men nu ska jag läsa min braiga bok, Ljudet av ditt hjärta.
Den tredje boken i stephenie meyers serie om Edward och Bella.
Ni vet filmen som visas på bio nu Twilight. som är baserad på första boken.
Underbara böcker, underbar film. Helt i min smak.
Rekommenderar STARKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela