Ida Henriksson

Det ska inte vara russin fulldegen, bara russin i krullen

Publicerad 2008-12-17 23:42:30 i Allmänt,

Yes! Så ska de vara. Inget annat.
-  Idag skulle ja ha bakat pepparkakor, men hade ingen kavel.
Ska fixa en i morn.
-  Idag skulle jag ha träffat Linda och emma för att bygga pepparkakshus.
Men ja mådde ingevidare för att pallra mig iväg.
-  Idag har jag slappat och målat på min tavla, som ser snygg ut snett frami från
Men inte direkt framifrån. Bister. (inte klaar än)

- Imorgon ska jag jobba 9-17
- Imorgon kommer min älskling hem.
Med lite saker inhandlade åt mig från kupolen. Wieee
Hurra för prickiga lådor.
- Imorgon måste det bli en bra dag.

Jag tänker varje dag på tapeter och inredning.
Önskar ja ahde en förmögenhet. Men ibland blir jag så impad av mig själv
att fixa allt till ett billigare pris.
Av saker vi säger. Åh snaaart ska de bli nya tapeter. och då blir de ännu finare.
Jaaaa, just de har sett en säng ja vill att jag och linus måste äga.
Det borde vara skamm över att inte äga den. Jag ska ha den!
Meen..(somalltid ett men) Då måste de bli nya madrasser och hela baletten
Och madrasser är inte billigt. Japp.. de ordnar sig.
Måste krypa till sängs. Tråååkigt.
-Suck-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela