Ida Henriksson

I stand, not crawling, not falling down

Publicerad 2008-08-18 22:33:32 i Allmänt,

Regnet har stillat för stunden.
Men hela dagen har det strilat ner. Hösten är verkligen här.
Många har börjat skolan igen. Själv står man kvar på samma ställe typ.
Jag jobbar och jobbar. Men jag trivs med det faktiskt.
Det är skönt med höst. Luften är frisk, man får dra på sig lite varmare kläder.
Man kan tända ljus och mysa ner sig riktigt i soffan med en bra film.
åh man får inte glömma raggsockor. Myysigt.

Ett stort plus är att jag har min älskade Linus att krypa intill.
Men tråkigt nog så är han inte hemma hela tiden. =S
Saknar min prins.
Älskar honom så mycket!!!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-08-19 11:37:25

Hey girl!

Vad gör du nu för tiden? :)

Postat av: Kitty

Publicerad 2008-08-20 21:58:08

Beror lite på när ni kommer. Ska vara barnvakt på fredag. Men ring när ni är i Kd. Skulle vara jätte roligt och ses :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela