Ida Henriksson

Paint it black and take it back.

Publicerad 2008-04-03 11:11:16 i Allmänt,

Äntligen är det torsdag. Jag ska jobba. Linus kommer hem.
Jävligt bara att han är hemma vid 4 och jag slutar inte förns kvart över sju.
Jävligt jävligt. Men ja måste jobba.
Saknar mitt gos så mycket. Men det blir mys ikväll. <3

mitt dumma nöt började tvätta kläder igår och glömde bort de i maskinen hela natten.
Så ja kan inte packa i ordning allt förns ikväll. Töligt. Hatar när de inte går som planerat.

var uppe tidigare ida(kors i taket) än jag behövde. Skulle följa syrran till Toria, eftersom hon skulle praktisera
där. Så ja har hunnit med att röjja en aning i mitt rum. Men fan de skulle behövas en storstädning,
Snart lyfter damtussarna på kjolen och festar loss riktigt. Nej fan. usch.
Det får väl bli städning till veckan. I helgen har jag ingen tid över. Det är jobb och mys med Linus.
Så hemma kommer jag inte vara heller.

Nu ska ja koka pasta och göra en matlåda. Tjipp o hej!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela