Ida Henriksson

oh baby talk dirty to me

Publicerad 2008-04-04 16:00:23 i Allmänt,

Jag är i bjälverud hos mitt gos. underbart.
tänker väldigt mycket just nu. Hjärnan går på högvarv.
Man undrar hur saker och ting förändras så fort.
Har sett nu att det finns kvar gammal skit som man trodde
försvunnit förgott. Men inte. Kan man verkligen lita på personer igen,
som betett sig konstigt emot en under en längre tid?
Jag undrar ibland hur världen är skapt? Ibland är den någe fruktansvärt hemsk.

Jag är jävligt glad över att jag har min Linus. Allt blir mycket lättare när han är inärheten.
Han har fått mig gråta av lycka, det är det ingen som gjort förut.
Konstigt när man upptäcker hur man kan reagera på olika sätt som man aldrig gjort förut.
Han drar fram saker ur mig som aldrig funnits förut.
Han är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela