Ida Henriksson

he's not a man he's a sexmachine

Publicerad 2008-04-28 20:38:57 i Allmänt,

Underbara, underbara Linus. Han gör mig varm och lycklig.
I fredas var vi till karlstad och shoppade. Blev lite kläder och andra små saker.
Hade det riktigt mysigt. Men usch va urpumpad man blir efter en hel dags shopping.
Båda var helt slut.
Lördag blev det begravning för hans del, och jag for till Malung med familjen
för att fira mormor som fyll 70 bast och Agnes som firade sin första födsis.
På eftermiddan i Malung längtade jag hem till mitt gos så de värkte i hela kroppen.
Sen på söndan blev de väl lugnt, eller? ja de går nog att disskuteras.
Men Mycket mys. Åh vad vi passar bra ihop.
Som Adam och Eva, Ying och Yang?!
Ja älskar den där killen jag!

Ida har jag jobbat. och oj så segt de varit. Men berör väl på att de blev inte särskillt mycket
sömn i natt. =D hehe
Imorn blir de också till att jobba. Börjar 10  och slutar 19. Dryg dag. Men okej
nu måste jag jobba igen så mycket de bara går. Har varit sjuk allt för länge.

Nu är jag så förbannat trött att jag inom kort faller in i koma tror ja! :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela