Ida Henriksson

"När jag levererar på ett myndigt sätt..."

Publicerad 2007-09-14 20:23:49 i Allmänt,

"O jag vill ha dig på ett syndigt sätt
Så det blir gyllene tider när vi två blir ett"

Fägade löv, gräset bleknar från sin gröna färg, kylan biter lite försiktigt i kinderna..
Ahvisst de är höst.
Jag jobbar, jobbar, är ledig, jobbar, jobbar lite till, sover och sover ännu mer.
Måste försöka vara lite kreativ denna helgen.
Sorterade en massa teckningar och målningar här om dagen.
Men skulle behöva pressa ner min fantasi,tankar och ideer i lera, på papper,
i alla olika material man kan tänka sig.  Men jag skule vilja beställa lite material.
Vill fixa ihop en massa pyssel saker. Det kliar i fingrarna. Måste får göra något sånt snart.
Igår var de ju ett helt underbart höstväder skulle gått ut och fotat lite.
Bara för ideer till mina bilder. Ska nog fortsätta på mitt "tema" cirkus, freaks typ.
Det är de ja varit inne på nu i över ett år och jag gillar det. Men har
alltid varit lite inne på lite knäppa saker. Konstiga saker, annorlunda.
Yeees. Skulle behöva lite inspiration till att förstsätta på mina fomr figurer till
min freakshow. :D HAr så mycket ideer. Men så svårt att komma igång.
Men ska jag vara ärlig har jag svårt att komma verkligen pröva att sätta igång för då ringer folk efter
mig och jag skall jobba. Vilket förstör min lust och mitt humör till att fortsätta sen.
Fuck, jag vill inte bli vuxen...
....Jag håller på att bli föör vuxen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela