Ida Henriksson

jobba idag!

Publicerad 2007-09-27 11:09:41 i Allmänt,

och imorn och på lördag! Japp de är helg jobb igen. Eller ja de
var ett tag sen så de är skönt att får något helg jobb!
Igår var jag, josse och kusin christian ocg spelade bowling.
Det var roligt. Det gick jätte bra för mig, ledde jävligt mycket de
två första serierna. Sen gick det sämre, eller så gick det
bra mycket bättre för josse och christian. Jo men det gick jävligt bra
för dom! Ja så det blev crille som vann och jag två och sen josse.
Hoppas vi kan göra om det snart!!!

Denna vecka har gått jävligt fort måste jag säga! imorn är det fredag och på måndag
kommer mamma och pappa hem. Shiet. Man har knappt hunnit blinka.
Tiden rinner igenom fingrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela