Ida Henriksson

I'm not the one you want, babe

Publicerad 2007-09-01 22:28:27 i Allmänt,

Min lediga dag i helgen och ja har inte åtsakommit speciellt mycket.
Jag sov ut, jag har städat mitt rum och plockat undan lite.
Andra aktiviteter har inte setts mycket av.
Ikväll blev det Tacos med familjen och Walk the line.
Jag älskar den filmen. den är så underbar!!!

Nu är det mindre än en vecka tills det är mârten här i Torsby.
Konstigt nog längtar jag. Why? I don't know.
Prata med Borg idag. (den galne hattmakaren) Det var härligt bara
att höra henne skratta. Saknat den flickan.
Vi borde båda två sitta i ett varsit hörn och skämmas för att inte
setts på så jävla länge.

Nu måste jag snart hoppa i säng. Klockan börjar på att bli natt
och jag skall upp tidigt i morn. Jobba igen!
Slita lite till. Och även på måndag sen verkar det vara nån ledig dag.
Yeah! ;)

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2007-09-01 22:38:09

Jag älskar också den filmen! Reese har så fina kläder i den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela