Ida Henriksson

Dötrist väder

Publicerad 2007-09-16 13:25:30 i Allmänt,

Det regnar. Jag blir mer trött än vad jag är av sånt jäkla väder.
Ska försöka ta och dammsuga mitt rum. vilket går rätt fort
men är så jobbigt att börja göra bara.
Sov för länge idag iaf. Är uppe för sent på nätterna.
Imorn ska ja ju börja jobba 7 på morron och gå till 5 så det blir lång dag.
Då blir de tidig kväll idag,
när jag måste falla in i sömn. Vilket jag tvivlar på då.
Linus kommer hem idag. <3 Saknat honom.

Längtar efter mina order från panduro och när jag ska ner till karlstad
på fredag. Ska köpa min hylla på Ikea och kanske klippa mig.
Men vette fan hur jag vill ha det. Sen ska ja in på panduro och se om jag hittar något
annat utöver det jag beställt. Kuuul!
Nää nu blev de ett fröbannat tråkigt inlägg. Går och dammsuger istället.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela