Ida Henriksson

Breakaway

Publicerad 2007-09-24 19:33:51 i Allmänt,

Ensamma hemma syster och jag. Moderkaka och barbapappa är på cypern.
Så nu är man lite mamma här hemma. Eller jag och syster delar på modersrollen.
Har fått mer jobb i veckan. Ska bli skönt att få in lite rutiner och något att göra om dagarna.
Blir allt för rastlös om jag inte får jobba på länge.
Idag har ja då vart ledig och har funderat lite på hur mitt rum ska möbleras och se ut
Efter ja fått in min nya hylla. Jag och Linus satte ihop den igår. Känns så roligt
att få någe nytt i rummet.

Imorn borde mina saker från panduro komma.
Har snart inne på att beställa mer saker. Men ja får nog ta och vänta lite.
Måste göra klart i mitt rum. Men en sak jag måste fixa är fler clips ramar
till min akvareller. Lite kul att få upp några på väggen.

Sitter och kollar på Den engelske patienten. Rätt okej film faktiskt.
Innan dess kolla jag på Hotell Rawanda. Usch vilken hemsk film. Men mycket bra!
Ska fortsätta kolla på filmen. den vet ja inte vad jag ska göra.
Men det blir tidigt i säng. Ska upp till morgonen och har helst inte lust att stressa.
Måste ta en av hundarna och gå med och sen göra mig i ordning!

Ja träffade LInda i fredas, det måste nämnas det var trevligt. Mycket trevligt.
Måste bli snart igen. Hon är så goo!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela