Ida Henriksson

Trolltider.

Publicerad 2007-10-12 22:08:46 i Allmänt,

Usch va kallt de börjar på att bli ute. Brrr.
Såg att de kunde bli snöblandat regn i morgon. "NU" tänkte jag.
Det är ju för tusan bara oktober. Men men vill vinter komma så kommer den.
Det är inget att göra åt. Själv så sitter jag ialla fall här vid datorn och kollar på trolltider.
Åh man får sånna dära flashbaks. Minns när jag va lite och satt och kolla på de.
Myspys. <3 Jag haaar julnojja. Hoppas de blir en bra julkalender iår.
Ja älskar sånt som e lite mystiskt och så, typ greveholm, trolltider,
jul i kapernaum. Åh braaaa julkalen

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-10-14 00:43:55

saknar dig gumman!
om du vill komma åt att läsa min blogg, så är det Lj både som användarnamn och lösen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela