Ida Henriksson

Måndag!

Publicerad 2007-10-01 21:29:40 i Allmänt,

Och så är måndagen förbi. Mamma och pappa kom hem från
cypern ikväll. Känns rätt skönt att de blir lite mer liv och rörelse
här hemma igen. Visst är det skönt att få vara ensamma hemma men
det är allt skönt med mer liv runt sig.
Iaf i helgen jobbade jag , men på lördan hade jag och kusin
niklas och Linus poker kväll. det var trevligt.
Drack pratade och spelade. Igår blev det lugn,
även lite städning precis som idag.
Imorn blir de däremot till att jobba igen. från halv
åtta på morron till 5. Det blir en lång dag!
Ska även jobba torsdag och fredag.
Vad ja har tänkt så ska helgen bli lugn. Gött.


Kollar på en dokumentär om snowboarding,
Fan jag har sagt i flera år nu att jag ska ta och lära mig.
Det är ju underbart att åka skidor, susa ner för backar.
Pudersnö ååå, det var ett bra tag sen jag åkte. Men
är uppe är de inge kul. De känns som om man bara åker lift!
Trist! Så iår tänkte jag att det ska bli till att åka skidor!


KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela