Ida Henriksson

Måndag och jag är ledig.

Publicerad 2007-10-08 14:25:14 i Allmänt,

Sitter här och tar det lugnt. Men känner ändå stressen över att jobba i morgon.
Börjar klockan 8 och slutar 18.Långdag. Känns lite drygt men de ska väl gå bra.
Igår hade jag mysdag med Linus.
För första gången på länge känndes det som vi hade all tid i världen.
Skönt att få känna så någon gång också. Speciellt en söndag.
Vi håller på att planera en helg ihop. Hoppas verkligen att det blir av.
Satt och kollade hotell i göteborg. Tänkte vi skulle gå på lisebergs julmarknad och
shoppa i stan. Vi firade aldrig någon ett års dag. Vilket är mer än ett halvår sen.
Eller vi firade inte på riktigt. Det blev aldrig av liksom. Jag gick i skolan och levde
på ett magert studiebidrag. Men nu jobbar jag och har undan lagda pengar som
kan gå till julklappar och även så att jag och linus kan göra något.
Linus är inne på att vi ska bo på ett hotell med chans att bada typ i jacuzzi.
Skulle va underbart. Vi får väl se hur mcyket vi är villiga att lägga ut. <3

Senare idag ska jag till körskolan. Tänkte att jag äntligen skulle ta tag i detta förbaskade körkort.
Jag vill ha det men det är så svårt att börja bara.

Nu måste jag göra mig i ordning för dagen, även om den börjat för längesen.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela