Ida Henriksson

Klockan är på tok för mycket..

Publicerad 2007-10-08 23:30:44 i Allmänt,

.. för Ida Henriksson.
Som ska upp tidigt tidigt imorgon för att jobba.
Ida har också fått jätte dille på Edith Piaf. Jag sitter här dag som natt och sjunger ut till
denna ljuva musik. :) Haha det låter hel sjukt.
Jag får även längtan till frankrike. Hade så dundrans roligt när jag avr där på språkresa
i nian. Maten och allting var underbart.

Sitter och väntar läntansfullt..
på en beställning som borde komma vilken dag som helst.
Hoppas att de passar och är fint.

Borde kanske sova men har ingen större lust!
Jag veet jag ska upp, har redan nämt det. Jag har en låååång
dag framför mig. Men det som lockar just nu är att sitta och drömma.
L och jag ska åka till Gbg en helg i december, för att koppla av ihop.
Shoppa lite och även ta en sväng på Liseberg. Det är ju julmarknad eller nått sånt
där då. Det ska nog bli boende på ett dyrt hotell. L vill ialla fall det.
Vi firade liksom aldrig något riktigt på vår ett års dag.
Så det får väl bli nu då!  haha närmare ett år efter. Snart blir det väl 2 år som ska firas också.
Shiet tiden går fort när man har roligt. Visst vi ahr haft våra svackor och har avstått från varandra lite.
Men nu är det vi igen. Det är väl det som är meningen.
Det blir till att stänga av datorn nu, eller om en stund. Åh kan inte slita mig riktigt.

Guess what, Ida har börjat planera julkappar redan. Skriver önskelista.
Jag planerar vad andra ska få. Måste iår göra de tidigt annars står jag där sista dagen
med panik över saker och ting. Näh, no more! Det är ju faktiskt bara lite
mer än två månader till jul! Ja!

Det bästa somm finns är väl att börja på att lyssna på julmusik vid första advent,
och att vakna på morgonen och hoppas att det är snö utanför fönstret.
Och att fundera över vad de är för julkalender i år! Hah, jag laddar ner trolltider nu.
Ja har julnojja, jag vet!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela