Ida Henriksson

Helgen närmar sig..

Publicerad 2007-11-15 23:52:21 i Allmänt,

..med stormsteg. Om några minuter är det fredag!
Och imorn ska ja jobba till ett men efter det ska jag och linus ta tåget ner
till hans far i mellerud. Ska tillbringa helgen där.
Hoppas att det blir trevligt. Men det kommer bli en aning stressigt innan jag åker.
Eftersom jag måste skynda mig hem efter arbetet och hämta grejer och byta om.
Sen kasta mig iväg mot tågstationen. Men de ska nog hinnas med et jag behöver göra innan.
Tack och lov så slipper jag jobba kväll i morn och även helg. det va längesen jad fick sluta tidigt en fredag och samtidigt vara ledig helgen. :) ska bli såååå skönt.
annars är det bra med mig. Känns som om det går rätt enkelt allting.
det enda som bekymrar är julklappar till alla. Men jag tror att endel håller på at lösa sig av sig självt.
Göööött moos!

Måste snart lägga mig också ska ju upp 6 i morn. Uuusch. kommer var aas trött. Men det ska väl gå.
Dock kommer nog dagen gå långsamt. spciellt när jag ska plocka kolonial. Blä.
För er som inte vet vad kolonial betyder är det varor som ihte hör till frys, mejeri eller chark.
det är typ makaroner och sån skit. tråååkigt. det blir så ensamt. Men ska gå på
med telefon så nått kommer väl hända. pantmaskinen kanske strejkar eller nått.
Hehe. Fan bara jobb i mit liv nu låter det som. jag har ju nästan inget annat för mig.
Försker hinna måla endel på min fritid. Håller på med en oljemålning åt linus och ska nsrat börja
på ett porträtt av Astrid(min kusins kusin), Bebis porträtt. :)

Nä nu blir det kvällen och sängen!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela