Ida Henriksson

dödens trött och tragiska olyckor.

Publicerad 2007-11-09 23:10:21 i Allmänt,

har jobbat idag i nio timmar. fick två timmar extra av en arbetskamrat hon skulle på lasse stefans i kväll så!
Ja det har varit fullt upp har sprungit precis hela dagen. Så här trött har jag inte varit på länge.
Tragisk olycka har också skett här i vår lilla by. Usch jag lider med dem de drabbar och deras anhöriga.
De spelar ingen roll om man vet vilka det är eller vem det hänt så lider man. Det borde vara strängt förbjudet att
sånt här ska hända. alla olyckor som drabbar unga personer. De som har hela livet framför sig.

Ja linus är snäll och underbar som kan stå ut med att vara här hos mig när jag jobba på dargarna.
Han är bäst i hela vida världen. Ja imorn blir det nämligen jobb igen. 10 till 16. inte så långt pass som
idag och mindre påfrestande fast mer tråkigt. Men okej jag tjänar ju pengar som fan också.
Och inget har jag direkt att lägga ut de på sen. så det åker in på sparkontot direkt!!!

Och förresten Linda! du läser väl alltid här. Jag kan inte komma in på din blogg fastän jag provat
med de lösen du gav mig! :( Miss you baby. Måste ses snart igen! Puss på dig!

Och kram till er andra! <3

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-11-11 17:34:04

jaha okej, då vet jag.. Hör av dig nån dag om du känner för att ses :D Saknar dig. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela