Ida Henriksson

Torsdag

Publicerad 2007-05-31 20:29:13 i Allmänt,

Tänk att leva i med en massa frågetecken. Vad har hänt och vart finns du? varför? Hur?
Letar överallt, i drömmar, bland folk, i naturen. Överallt. Ingenstans hittar du den du söker.
Frågorna har blivit mindre.

Hur kan något sånt här få hända? Så ung. det är orättvist. Även om man inte känner personen så känner man ändå att samma ålder, och samma ort, att de är fruktansvärt hur något sånt kan hända. De kunde lika gärna varit jag, du, familjemedlem osv. Det är sjuk orättvist.

Är i sunne hos Linus, har lagat mat och handlat åt honom. Han är sjuk och dålig. Och nångång måste man ge tillbaka den omtanken man fått när man själv vart dålig. Nu liggar han här brevid i sängen och läser nå serietidning som säkert är urgammal och sönderläst. Vad är det med killar och serietidningar?
Iof har jag också en passion för det, men inte de vanliga Herman Hedning mfl. Utan jag gillar Nemi, Lenore, Ronja, mfl. Lite med sjukhumor och fräna bilder. Kalle och Hobbe är också en stor favorit. Känner igen mig ibland hos Kalle. Även från när jag var liten till åldern jag befinner mig i nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela