Ida Henriksson

down on the corner

Publicerad 2007-05-31 20:32:47 i Allmänt,

Imorn är det fredag och jag åker hem till torsby efter skolan. Ska pyssla lite. Började med en figur i lera, bränd och färdig målad. Nu ska jag bara fixa kläder åt stackarn. En lärarkandidat på skola frågade nämligen om jag provat att göra mina figurer jag ritar då i 3D. Nee de har inte Ida provat så det blev så att jag var tvungen att prova. Men jag hade för lite lera så det blev en överkropp utan ben. Men det är väl lite jag också. Jag stympar, amputerar mina övernaturliga, konstiga oproportioneliga människor. haha va hemskt det låter. Fan skulle vilja ha någon utställning
nån gång i tiden. Kanske sälja något. Ja Anneli har ju eller ja blir ju min första köpare, nej förresten där ljög jag, min andra köpare. Min lågstadielärare var min första. en vattenfärgsmålning på översvämning såldes för 50 spänn. :) Ja Anneli ska köpa min jätte enorma spindel, inte tavla utan en formuppgift från skolan. Kul!

Skulle vilja ha en riktig hemsida där jag kunde lägga ut mina målningar och så vidare. Men orka fixa nån eller be nån göra det. Det är mycket jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela