Ida Henriksson

Vem svänger på svansen i barfota dansen?

Publicerad 2007-03-25 11:46:23 i Allmänt,


image14
Mumin är väl en söt saga?! Det tycker jag ialla fall.
Älskar att mysa ner mig i soffan tidigt på morgonen innan skolan
och kolla på Mumintrollet. Underbart.
Har älskade de där figurerna sen jag var liten. Fast morran är ju rättså otäck. Usch henne var/är man allt rädd för. Eller va säger ni? en kuslig typ?!!!!!





Helgen har varit helt okej.
I fredas var jag och Linus i karlstad för att JAG skulle shoppa kläder.
Men vem fan var det som kom hem med flera påsar? Jo Linus.
Vilken otur jag ska ha när han är med i affärer. jag hittar aldrig något.
Fast han hittade en t-shirt åt mig. Så det var ju snällt.
Mer hände inte den kvällen. Jo jag var till Lisa och filade på hennes tattoo.

Igår blev det storstädning i Linus och Fredriks lägenhet. Den såg verkligen ut som ett bombnedslag.
Så nu är det fint. Diskat och damsugat och så vidare. Undrar hur länge det får vara så här?
På kvällen blev det lite vin/öl/smirnoff. Var inge gott nått av de. Konstigt. Var hur sliten som helst. Och det var nog antagligen därför jag inte kände lust till fest.

Idag ska vi göra klart resten, Linus rum. Sen blir det hemfärd vid 4:a.
Och förresten det är våffeldag idag.mums. jag ska ha våfflor sen. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela