Ida Henriksson

skola och shopping med killen.

Publicerad 2007-03-21 22:02:32 i Allmänt,

Kom till Karlstad vid 8 i morse. Var död, typ. As trött hade hellre legat kvar och dåsat bort under täcket men så fick de inte bli. Nej jag masade mig upp klockan 5 med en förskräcklig mardröm. Varfö ska jag drömma hemskheter om att Linus vill ha ihjäl mig eller gör slut. Oj oj oj. Skrattretande hemskt. Men när jag steg upp så låg han där brevid och snosade på kudden. Kisar lite smått och säger;
-godmorgon älskling.
Då blir man genast lite gladare. Men han slumrar om igen och jag får masa mig till badrummet för att pigga upp mitt trötta ansikte.
Tågresan blev kort, kändes de som. Jag soooov hela vägen. Skolan var totalt meningslös idag kände jag. Först information om vidare utbildning. Sen på svenskan fick vi läsa och läsa och läsa, sen var det att lyssna och lyssan sen fick vi gå. Tog tåget vid 12 till sunne för att träffa Linusen några timmar.
Hälsade på Lisa. Men hon orka inte göra någe mat åt Linus idag så vi fick gå till sibylla.
Fick en fniss attack när en liten kille vräker ur sig saker om olika folkslag, eller heter de så? Ja ialla fall.

Sedan ville inte pojken hem, utan han ville minsan shoppa han. Och mycket blev det. Och pigg och alert var han.
Fan jag orka typ den första timmen sen blev jag abra så trött på att vara luspank så jag tappade totalt lust till affärerna. Men Linus traskade på i varenda jävla affär(nästan iaf) i sunne.

Men han blev snygg i de nya kläderna och gott luktade han efterduschen med nya duschtvålen. Avundsjuk till max.
Sen hemåt färd för min del. Sitter nu här på en bak-och framvänd kontorsstol och är förbannat trött så nu får de vara slut på dagens upptåg.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela