Ida Henriksson

Grace Kelly

Publicerad 2007-03-28 13:10:38 i Allmänt,

Blev ingen skola idag heller. Magen strejkade igår med. Men de är bättre idag. Fan ja har inte tid att vara hemma egentligen. Men vad ska man göra om man misstänker vinterkräkan. Men jag tror inte alls att de är de. Stressmage. Alldeles för mycket just nu känns det som. Ångest var kväll. Ska nu plugga på ett prov jag har i morgon. Så det är de första jag ska göra idag. Nej förresten de blir de andra. Jag skickade precis iväg Lisas tauering som jag gjort. Hoppas hon blir nöjd. Hade jag haft lite mer tid och ork så hade den blivit bättre. Men fin blev den. :)
På Lördag har jag högskolepreov fy fan, hela jävla dagen. Men ja vill göra det. Även om ja inte driekt behöver, än!
Kan inte någon göra det åt mig i stället? Eller göra omprovet i nutida konst?
Bläh va trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela