Ida Henriksson

Dance like this

Publicerad 2007-03-19 13:20:01 i Allmänt,

Har nu gjort klart ett cv och ett personligt brev till sam.kunskapen. Men jag tyckte inte den var tillräckligt bra då såjag gjorde om den. Dagen idag har vart helt okej. Var upp klockan 8. wow min lediga dag och jag sover inte bort den.
Ska ta en röjjnig i rummet idag. Skulle gjort det igår men jag orkade inte alls. Det blev en massa pyssel med lera, färg och glitter. typiskt mig. Imorn är skolan tillbaka i min värld igen :P men det är bara tre darg denna vecka man behöver vara där. Är ledig på fredag. Wunderfuuuuuuul.

Lyssnar på underbar "vårmusik" idag med. jag kan inte släppa att våren är här(nästan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela