Ida Henriksson

Strålande väder

Publicerad 2007-06-04 12:39:02 i Allmänt,

Ska ta ett ryck i mitt rum nu. Det behöver verkligen städas. Var meningen att det skulle gjorts i Lördas men jag låg och läste i sängen och läste till tre på dan och sen ville Linus fiska. Lite senare bestämde vi oss att hänga med käre kusin Niklas och ta några öl på Haddok och faktoriet. Det blev lite fler än tänkt, Öl, redbull-vodka, rosa pantern.
Kul hade vi. Hemma tre på natten. INge bakfylla heller dagen efter iaf inte för min del, Linus och niklas mådde däremot något sämre. :) Ja så igår blev det inte mycket gjort mer än att rensa lite i mina full smäckade garderober.
Så det blir en fortsättning på det hela nu. Hoppas jag inte är så trög att jag hinner ut och lägga mig i solen ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela