Ida Henriksson

Pain in the ass

Publicerad 2007-06-28 14:07:52 i Allmänt,

Ja så kan morsor vara. Hon har varit sur sen jag kom ur sängen. Usch. Är hon sur för att vi plocka ur lägenheten igår och att de är en skyhög av saker som ska forslas in i huset som hon rensade här om dagen?
Jaja så nu är hon sur för att jag inte har den egenskapen om att ta tag i saker direkt. Jag har luffsat omkring lite och funderar lite på hur jag ska få plats med allt och vad som ska läggas i lådor för en tid. Det är svårt när man älskar sina ägodelar. Förut hade jag två ställen att ha prylar på men inte nu, nu är det ett rum och det gör ont att locka ner vissa viktiga prydnads saker och pyssel stuff! =S Men nu får jag återgå till arbetet med att få plats med mina kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela