Ida Henriksson

Ett liv- man lever bara ett enda liv..

Publicerad 2007-06-25 22:37:26 i Allmänt,

Ja ska man slösa bort det eller ska man ta vara på det?
Slösar jag bort det eller försöker jag göra det bästa av det? ja de kan man fråga sig!

Ibland undrar jag om man väljer rätt lösningar på saker och ting eller om man valde fel avfartsväg.
Kanske borde jag tagit den andra vägen. hade ja kännt  på ett annat sätt, varit en annan person,
eller den person jag var förut, skulle utgången bli den samme eller blir det kallabalik av allt?
Jag vet inte om jag valt rätt riktigt än, kommer man någonsin veta det?

Jag jobbar iaf nu och det ser väl ljust ut för hösten med jobb, tror jag? eller? hm?!
Jag borde ha jobb. Pengar ser de ut som jag har hela sommaren och lite till.
har gjrot mitt första riktiga arbetspass idag och jag var hel konstig helt plötsligt , jag gjorde fel efter fel efter fel.
Hoppas allt blev bra tillslut. Tänk att träningsdagarna ska gå bra men sen skiter det sig. Usch.
Huvudet är på spinn. För mycket att tänka på just nu.
Om jag gör si, blir det rätt? om jag gör så, då? Vad händer då?

Imorn ska jag ialla fall med mitt lilla hjärta Lina till karlstad, ska shoppa och snacka och skratta och shoppa.
Hoppas jag iaf. Snack blir det så klart. Behöver lite stöd nu. Hallå lite stöd!
Och lite råd. Hur ska jag göra? Ja det är rätt bra att veta.

Ska snart krypa ner i min obäddade säng i mitt rotiga rum, som snart kommer bli ännu rotigare.
Jaa, på onsdag är det karlstad igen, ska rensa och städa lägenheten och få hem allt till torsby.
Va konstigt det känns , jag ska inte ha ett eget ställe där nere längre.
Jahapp. Då va de slut med de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela