Ida Henriksson

Well I tried to make it sunday, but I got so damn depressed

Publicerad 2007-07-26 08:32:04 i Allmänt,

"That I set my sights on monday and I got myself undressed
I aint ready for the altar but I do agree theres times
When a woman sure can be a friend of mine"


De är så jävla tungt just nu. För de första har ja haft kräksjukan.
För de andra är de så jävla pissigt allting.
De vaknas jobb idag. Och det suger. Jag vill inte.
Inatt somna ja inte förns vid halv fyra.
Jag vet ja har vänt lite på dygnet. Men inatt gick de verkligen inte.
Jag hade för mörka tankar.
Tårarna bara forsade. Är ja oduglig? Det är precis vad jag känner mig.
Huvudet värker nu varje dag. Jag har en sten i mitt bröst.
Jag är en ensa tung börda. Jag bär på bördor.
( Now I been one poor correspondent, and I been too, too hard to find?)
Ska jag aldrig bli fri från detta helvete, var det bara en permission
från fängelset?

Will you meet me in the middle, will you meet me in the air?
Will you love me just a little, just enough to show you care?
Well I tried to fake it, I dont mind sayin, I just cant make it

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-07-26 22:46:48

Jag finns här för dig gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela