Ida Henriksson

Va ä dä frågan ôm?

Publicerad 2007-07-17 21:14:30 i Allmänt,

ja jag trodde nästan att åskan skulle ha sönder kära gamla torsby.
Det skulle kanske inte märkas om det försvann vem vet?
Ettt litet *fjutt* så är det borta. Nej hur tänker jag egentligen.
Inte ska väl torsby försvinna under ett åskväder.
Är ledig nu ialla fall och det är skönt. sover mest.
Sover bort mina två små lediga ynka jävla dagar. Men är man utsliten så är man.
Är man inte van att slita häcken av sig så är man inte.

Det är mycket som rör sig i huvudet just nu. Fast egentligen är det så hela tiden.
Men ibland märks det inte av lika mycket som andra dagar.
Det är då ja tänker mer på saker som leder från det ena till det andra.
(herregud så kronglig jag är idag)
Det är ett trassel av frågor och funderingar, saker som borde göras, och saker
som jag gjort, ja det cirkulerar fritt nu och skapar ett trassel av trådar.
Ingen röd tråd som visar vilken knut som ska lirkas upp först. Nej sådant
existerar inte i min skalle. Röööörigt!

Jag tänker tillbaka och jag tänker på framtiden. Jag tänker på nuet och vad jag ska
få för mig att göra idag. Och dagen har jag fördrivit i sängen. Aningen med näsan i en bok
eller svävat runt i drömmar. För några timmar sen var ja mcgyver.
Jag smög runt på mârtensplatsen i torsby, som just då var något hemligt in hängnat ställe med en massa manipulerade växter och djur. Gröna spindlar som satt på rad på en tavla.(typ som dom gör med döda djur, sådär nålar fast dem) usch.

Jag har fått knäppen idag. Jag lever i drömmar nu mer. JAg drömmer på jobbet, glömmer bort att klicka på kanppen för att kunden ska kunna godkänna summan de betalar med kort. Ber om ursäkt för att ja sitter i min värld. Jag undrar varför folk/personen vill att ja ska bakabullar, om inte ja kan det så skulle jag ialla fall köpa en åt
personen.

Va ä dä frågan ôm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela